Di sicuru resteremu per discute i prublemi chì scontranusedia à rotelle elettrica per esterniclienti. In questu articulu, parleremu certamente di alcune di e difficultà incontrate da l'utilizatori di sedia à rotelle in i spazii publichi, chì anu u dirittu di utilizalli in modu simile à tutti.
L'oscuramentu di i dispositivi di facilità d'accessu
Unu di i prublemi è ancu di e tensioni sperimentate da e persone chì anu bisognu di cuntinuà a so vita cù una sedia à rotelle elettrica per esterni hè l'inattività di l'arnesi d'accessu. Per un utilizatore di sedia à rotelle, a pussibilità chì i dispositivi d'accessu ùn funzioninu micca, in particulare l'ascensore, hè una fonte significativa di stress. Un utilizatore di sedia à rotelle in questu scenariu hà bisognu di dumandà aiutu à qualchissia per superà l'ostaculi cum'è e scale, a differenza di livellu. S'ellu ùn ci hè micca una tale persona cun ellu o s'è a ghjente ùn hà micca intenzione d'aiutà, l'utilizatore di sedia à rotelle hè bluccatu. Questa hè sicuramente una fonte di stress.
Prublemi di parcheghju per veiculi per disabili
L'utilizatori di sedia à rotelle ponu viaghjà cum'è automobilisti in una vittura è un camion specificamente custruiti o cum'è invitati in una vittura è un camion nurmale. In questi casi, hè un requisitu assai impurtante avè una zona di parcheghju esclusiva per i clienti di sedia à rotelle elettrica à l'apertu in i lochi publichi.
A causa di u fattu chì un cliente in sedia à rotelle hà bisognu di più spaziu è ancu di iniziativa per entre è ancu sorte da e vitture è da u camion. Dunque, sò stati piazzati parcheggi speciali in parechji lochi publichi per l'usu di e persone disabili. Tuttavia, ci sò sempre prublemi riguardanti u garage persunale. Certi lochi publichi ùn anu ancu questi posti di parcheghju persunali. I parcheggi unichi per i disabili sò occupati da persone nurmali. In i lochi induve si trovanu parcheggi privati per i disabili, e zone di trasferimentu è di movimentazione ùn sò micca assignate secondu i requisiti. Per via di tutti questi prublemi significativi, i clienti in sedia à rotelle ùn preferiscenu micca lascià e so case, viaghjà è ancu participà à l'ambienti suciali.
Creà toilette è lavandini in spazii publichi senza pensà à l'accessibilità
Parechji lochi publichi anu bagni è lavandini. Allora, quanti di sti toilette è lavandini sò adatti per l'utilizatori di sedia à rotelle? Sfurtunatamente, parechji di sti toilette è bagni ùn sò micca adatti per e persone in sedia à rotelle elettrica à l'aria aperta. Ancu s'è parechji lochi publichi anu toilette è lavandini speciali per i disabili, parechji di sti toilette è lavandini ùn sò micca ben cuncipiti. Hè per quessa chì sti toilette è lavandini ùn sò micca utili. Per dà un esempiu simplice, parechje di e porte d'entrata di toilette è lavandini ùn sò micca fatte cù e persone in sedia à rotelle in mente, dunque sò senza valore. Quandu entrate in bagni è bagni in un locu publicu, date un'ochjata intornu. Truverete chì parechji toilette è lavandini in un locu publicu ùn sò micca accessibili in sedia à rotelle. Per esempiu, cunsiderate i specchi, sò adatti per e persone in sedia à rotelle? Creà cù u stile globale è a dispunibilità in mente, in particulare in i lochi publichi, renderà a vita di e persone cù disabilità assai più faciule.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2023