5 difetti cumuni in sedia a rotula è cumu risolve

5 CumunuSedia a rotulaI difetti è cumu risolve

Per e persone cun prublemi di mobilità o disabilità, e sedie à rotelle ponu esse unu di l'arnesi di u ghjornu più impurtanti è liberatori dispunibili, ma i prublemi saranu inevitabbilmente.Sia chì i miccanismi di a sedia di rotelle anu malfunzionatu, o avete avutu prublemi cù u cunfortu di a sedia stessa, i difetti cumuni di a sedia di rotelle ponu fà assai più frustrante per l'utilizazione di ciò chì deve esse mai.

In issu articulu, Ningbobaichen piglià un ochju à cinque difetti cumune sedia a rotula, oltri a ciò chì si pò fà à riparà li, à aiutà à assicurà chì a vostra sedia a rotula ferma cum'è còmuda, sicuru è affidabile pussibule.

ghjk (1)

1. Tappezzeria usurata, avariata o mal adatta

Un prublema persistente è persistente chì pò fà rapidamente l'usu di una sedia di rotelle assai sgradevule.

Certi utilizatori di sedia a rotula necessitanu un materiale extra di imbottitura o cuscinetti per furnisce un livellu più grande di supportu è cunfortu per i so bisogni specifichi.Se a tappezzeria di a vostra sedia a rotula hà patitu danni o hè diventata severamente purtata, stu supportu vitale ùn serà micca appiicatu in modu efficace quantu deve esse.

Pudete risolve questu facilmente parlendu cù un fornitore di serviziu di sedia a rotula prufessiunale, chì vi pò aiutà à truvà a suluzione curretta per voi.Ch'ella sia ricumandendu un cushioning o un imbottitura più adattatu, o travagliendu per riparà a tappezzeria di a vostra sedia à rotelle, stu prublema deve esse rigulatu rapidamente per ùn diventà micca un prublema seriu è longu.

2. Lever freewheel sbloccatu / chjusu

I leve di freewheel nantu à a parte posteriore di u vostrusedia a rotula elettricasò un strumentu utile, ma certi utilizatori di sedia a rotula ùn ponu micca sapè cumu operanu.Lever Freewheel vi permettenu di scambià u funziunamentu di a vostra sedia à rotelle da motorizzata à manuale, è vice versa, è hè utile se a bateria hè scaricata o se preferite aduprà a vostra sedia à rotelle manualmente.

Puderete truvà chì u vostru mutore ùn hà micca rispostu, è mentre chì questu puderia sembrà un malfunzionamentu seriu, hè pussibule chì e vostre leve di rota libera sò state spustate in a pusizione sbloccata.Questu disconnects u mutore, vale à dì chì pudete solu spustà a sedia di rota manualmente.

Verificate per vede s'ellu sò stati mossi i leve à a pusizioni sbagliata, è mette torna à chjude per ristabilisce a funzione motorizzata.

ghjk (2)

3. Problemi batterie

E sedie a rotelle alimentate si basanu nantu à a bateria

per funziunà, è mentre chì questu hè tipicamente affidabile, i prublemi di bateria ùn sò micca pocu cumuni.Puderia esse simplice quant'è esse bisognu di una carica, o a bateria ùn pò più tene una carica in tuttu, è hè bisognu di rimpiazzà.Normalmente, e batterie si deterioraranu solu cù u tempu, è u rendiment ridutta ùn serà micca notu per almenu un annu, o più longu, secondu i vostri mudelli di usu.Una volta chì a vostra bateria cumencia à interferiscenu cù a manera di utilizà a vostra sedia à rotelle ogni ghjornu, hè ora di pensà à rimpiazzà.

Se a vostra bateria s'hè usata senza ragiunamentu veloce, puderia esse un prublema internu chì deve esse inspeccionatu da un prufessiunale.U megliu cursu di azzione quì serà prubabilmente di rimpiazzà, è vale a pena dumandà un cunsigliu espertu subitu se pensate chì a vostra bateria hè cuminciata à fallu o hà sviluppatu un difettu.

4. Pezzi di sustituzione

Quantu più aduprate a vostra sedia di rotelle, u più prubabile chì avete da rimpiazzà e parti danneggiate o usurate.Roti, forche di caster è u controller di joystick sò tutti l'aspetti di a vostra sedia à rotelle chì ponu soffre di danni o usura accelerata.

Se trova più difficiuli di mantene u cuntrollu di a vostra sedia di rotelle, puderia esse bè da u dannu sustinutu da un bump o colisione.Per esempiu, i vostri caster forks pò esse alluntanati, o a vostra rota pò esse piegata ligeramente, è deve esse rimpiazzata o riparata.U cuntrollu menu responsive ùn hè micca solu frustrante, ma ancu periculoso.Cum'è cù una vittura, una parte di sedia a rotula rotta chì toglie u cuntrollu di l'utilizatore vi mette in risicu più longu l'utilizate.

I freni sani sò soprattuttu vitali, è devenu esse inspeccionati è riparati o rimpiazzati quant'è necessariu quandu avete nutatu danni o segni di fallimentu.Quandu si tratta di truvà pezzi di sustituzione, assicuratevi di utilizà un fornitore di fiducia chì vi pò aiutà à truvà e parti currette per a vostra marca è mudellu di sedia di rota.

ghjk (3)

5. Guasti elettrici

E sedie a rotelle motorizzate ponu esse generalmente affruntate da prublemi elettrici.A cunnessione pò esse liberata, a risposta pò esse imprevisible, è a vostra sedia di roti pò fallu di funziunà bè.Se a vostra bateria hè cumplettamente carica è e leve di a rotella libera sò in a pusizione chjusa, ma avete sempre prublemi à fà a vostra sedia à rotelle per muvimenti, puderia esse assai bè un difettu elettricu internu.

U joystick pò avè persu a cunnessione cù u mutore, è ùn hà più effettu quandu pruvate di spustà.I difetti elettrici ponu rapprisintà prublemi più longu, o puderia esse solu un casu unicu causatu da una scossa dura o un colpu.

Per i difetti elettrici, hè cunsigliatu di mette in cuntattu cù asedia a rotula prufessiunaledipartimentu di serviziu.Puderanu parlà di voi à traversu cuntrolli simplici passu à passu, o vi veneranu per fà una ispezione tecnica di a vostra sedia elettrica.

Ancu u più chjucu difettu elettricu vale a pena perseguite.Puderia esse un prublemu tempurale, isolatu, ma l'electricità difettu pò esse un periculu maiò per a salute, per quessa, hè sempre megliu esse prudente è ùn mette micca in riscu innecessariu.


Tempu di Postu: Dec-14-2022