7 Cunsiglii di Mantenimentu Per Mantene a vostra Sedia Elettrica Funziona Liscia

Siccomu cunfidate di u cunfortu chì a vostra sedia à rotelle offre ogni ghjornu, hè ancu impurtante chì pigliate bè cura.Mantene bè mantenutu assicurarà chì vi piacerà l'usu di ellu per parechji anni à vene.Eccu i cunsiglii di mantenimentu per mantene a vostra sedia di rotelle elettrica chì funziona bè.

A seguita di i cunsiglii di mantenimentu delineati quì assicurerà una riduzione di i costi di serviziu, è ancu un pussibili annunziu di l'inconveniente di aspittà chì e riparazioni sò finite. 

Ugualmente impurtante hè di creà una rutina di ogni ghjornu è settimanale per mantene a vostra sedia à rotelle in cundizioni di prima qualità.Mentre site in questu, dumandate à i vostri membri di a famiglia per aiutà, soprattuttu s'ellu hè difficiule per voi di mantene un equilibriu fermu nantu à i vostri pedi mentre pulite a sedia.

1.Your Toolkit

wps_doc_0

Per simplificà di più e cose è fà mantene a vostra sedia a rotula elettrica una brisa, investite in un kit di strumenti o se avete dighjà arnesi in casa, accumuleli per creà u vostru propiu kit di strumenti per sedie a rotelle.Una volta chì avete riunitu tutti l'attrezzi necessarii è i pulitori, mantene inseme in un saccu zippable o un saccu chì pudete facilmente apre è chjude.

U vostru manuale di a sedia di rotelle elettrica puderia ricumandemu strumenti specifichi, ma ancu vulete assicurà chì i seguenti arnesi sò ancu inclusi:

- Una chjave Allen 

- Un cacciavite Philips 

- Un cacciavite piatta 

- Una piccula spazzola di pulizia 

- Un bucket per l'acqua di sciacqua 

- Un altru bucket per l'acqua di lavare (hè s'ellu ùn aduprate micca un spray cleaner) 

- Un asciugamano

- Uni pochi di panni 

- Una buttiglia spray cun detergente suave 

- Un kit di riparazione di pneumatici per sedie à rotelle elettrica 

Assicuratevi di utilizà un sapone ecunomicu ma gentile.Truverete questi in a maiò parte di e ferreteria.Se a vostra sedia di rota elettrica hà più spots stubborn, pudete aduprà un agente dilutu più forte per pulizziari.Ricurdatevi di ùn aduprà mai un detergente oliu nantu à a vostra sedia elettrica, in particulare nantu à i pneumatici.wps_doc_1

2. Pulizia ogni ghjornu a vostra sedia a rotula elettrica

Hè assai impurtante chì lavate ogni ghjornu ogni pocu di l'area esposti di a vostra sedia elettrica.Pudete fà cusì cù u spray cleaner o cun un bucket chinu d'acqua saponata calda dopu avè finitu di utilizà a vostra sedia di rota elettrica per u ghjornu.

A terra senza cura chì s'hè accumulata o i dipositi alimentari lasciati nantu à u corpu o trà minuscule crevasi pruvucarà i miccanismi di a vostra sedia à rotelle per usu più rapidamente di u normale.

A pulitura di sti spazii ùn dura micca assai se hè fatta ogni ghjornu.Dopu avè lavatu a sedia, torna sopra cù un pappu umitu.Dopu asciucà tuttu cù una spugna secca.Assicuratevi chì ùn ci sò micca spazii umidi in i picculi spazii.

Siccomu aduprate spessu u controller, a terra è l'oliu da i vostri ditte s'accumuleranu nantu à questu.Asciugà tuttu in modu chì a terra ùn si accumule micca in i pezzi elettrici è tecnologichi di cuntrollu di a sedia a rotula elettrica.

3. Mantenimentu di a vostra batteria elettrica per sedia a rotula

Ùn trascurate micca a carica di a vostra bateria di a sedia di rotelle elettrica, ancu s'ellu ùn hè micca stata in usu per un ghjornu o per un pezzu.Vulete assicuratevi chì a sedia a rotula hè alimentata bè per l'usu di u ghjornu dopu.Cura currettamente di a vostra batteria cusì assicura chì a vita di a batteria di a sedia di rotelle hè allargata.

L'Associazione Spinale Unita ricumanda i seguenti nantu à u mantenimentu di a batteria di a sedia di rotelle:

- Aduprate sempre u caricatore chì hè statu furnitu cù a sedia à rotelle

- Assicuratevi chì u livellu di carica ùn scende micca sottu à u 70 per centu in i primi deci ghjorni di usu di a bateria

- Caricà sempre una nova sedia à rotelle elettrica à a so capacità

- Assicuratevi di ùn sguassate micca e batterie di più di 80 per centu.

wps_doc_2

 

4. A vostra sedia a rotula elettrica deve esse secca

Avete da assicurà chì a vostra sedia à rotula elettrica hè prutetta da l'elementi è mantene a secca in ogni mumentu, perchè a corrosione pò esse in ogni mumentu chì a vostra sedia a rotula hè esposta à u clima umitu.I cumpunenti elettrici cum'è u controller è u filu pozzu deve esse sopratuttu seccu.

Ancu s'ellu pudemu pruvà u nostru megliu per mantene e sedie à rotelle elettriche fora di a pioggia o a neve, qualchì volta hè inevitabbile.In l'eventu chì avete bisognu di usà a vostra sedia di rotelle elettrica mentre piove o nevi fora, hè cunsigliatu di imbulighjà u pannellu di cuntrollu di l'energia cù un saccu di plastica trasparente.

5. Mantene i vostri pneumatici

I pneumatici sò sempre tenuti inflati à u livellu di pressione stampatu nantu à u pneumaticu.Se ùn hè micca stampatu nantu à u pneumaticu, cercate i livelli di pressione in u manuale di operazione.Sottu gonfiate o gonfiate eccessivamente i vostri pneumatici pò causà gravi oscillazioni di a vostra sedia à rotelle.

Ciò chì hè peghju hè chì a sedia di rota pò perde a direzzione è virate da un latu.Un altru effettu secundariu hè chì i pneumatici ponu sguassate in modu irregolare è certamente ùn durà micca longu.I pneumatici senza camera sò ancu assai populari in parechji mudelli.

Induve u pneumaticu normale hà un tubu internu, i pneumatici tubeless utilizanu un sigillante chì copre l'internu di u muru di u pneumaticu per prevene i flat.Quandu correte cù pneumatici tubeless, duvete assicurà chì i vostri livelli di pressione sò in ogni momentu.

Se a pressione di i pneumatici hè troppu bassu, pò causà pinch flats, chì hè una cundizione induve ci hè un pinch trà u muru di pneumatici è u rim di a rota.

6. U vostru Schedule di mantenimentu settimanale

Eccu una mostra di una rutina di mantenimentu settimanale chì pudete seguità o aghjunghje à a vostra propria rutina di pulizia:

- Pruvate di eliminà tutti i bordi taglienti perchè ponu esse periculosi.Siate nantu à a sedia a rotula elettrica è passate e mani nantu à tutte e parti.Pruvate à identificà tutte e lacrime o qualsiasi bordi taglienti.Se truvate, sguassate subitu.Se u prublema hè troppu difficiule per voi, pigliate à un prufessiunale per a riparazione.

- Assicuratevi chì u schienale è u sediu si sentenu sicuri è chì ùn ci hè micca parti allucinate chì ponu causà cadute inutile o ferite gravi.In casu di necessariu, stringhje i bulloni solti in tuttu u circondu di a sedia.

- Fighjate à i letti per i pede mentre s'assittatu in a sedia.Sò i vostri pedi bè sustinuti?Se no, fate l'aghjustamenti necessarii.

- Camminate intornu à a sedia à rotelle è verificate i fili allentati.Se ci sò fili solti, fighjate in u vostru manuale è determinà induve questi fili appartenenu è riposizionanu à u so locu ghjustu o liate cù ligami zip.

- Verificate u mutore per i soni strani.Se rilevate qualsiasi sonu chì sò spenti, fighjate in u manuale per vede s'ellu ci hè qualchì mantenimentu chì pudete fà da sè stessu.Se ùn pudete micca riparà da sè stessu, cuntattate un magazinu di riparazione.

wps_doc_3

 


Tempu di Postu: 12-Jan-2023