Vantaghji di BC-EA8000

Fighjemu nantu à a pruduzzione di sedie à rotelle è scooters, è speremu di fà i nostri prudutti à l'estremu.Lasciami presentà una di e nostre sedie a rotelle elettriche più vendute.U so numeru di mudellu BC-EA8000.Questu hè u stilu di basa di a nostra sedia elettrica in lega d'aluminiu.Paragunatu cù u listessu tipu di prudutti nantu à u mercatu, mi piacerebbe presentà qualchi vantaghji di i nostri prudutti.

Motore

A nostra sedia a rotula usa u nostru mutore persunalizatu.U quadru hè fattu di lega d'aluminiu, hà una bona dissipazione di u calore è resistenza à a ruggine.Ma u quadru di u mutore di marketing hè azzaru, micca favurevule à a dissipazione di u calore è faciule da arrugginà.Inoltre, u nostru mutore supporta l'impermeabilità IP6, è ùn ci sarà micca prublema di flussu d'acqua in scene di vita normale.Hè ancu faciule cambià u mudellu manuale è elettricu nantu à u mutore.

img (1)
img (2)

Control remoto

Sta sedia a rotula elettrica pò esse cumminata cù u telecomando.Attraversu stu cuntrollu luntani, u muvimentu di sedia a rotula pò esse cuntrullata remotely.Questa funzione permette à i caregivers di operà a sedia di rota senza passà à u modu manuale, chì aumenta assai a cunvenzione di l'usu.

Borsa di almacenamento

Avemu ancu cura di i dettagli.I sacchetti di almacenamento sò aghjuntu à i dui lati di l'accolta di a sedia di rota è in u fondu di a sedia di rota.L'utilizatori ponu mette qualchì necessità di ogni ghjornu, chì hè assai umanizatu.

img (3)
img (4)

Personalizatu

U nostru vantaghju hè a persunalizazione è a risposta rapida.Sicondu i bisogni di i clienti, pudemu persunalizà diverse funzioni (reppule, plegamentu automaticu, schienale reclining, etc.), culore, logu, cuscini, etc. Questu rende i prudutti di i clienti più differenziati è aumenta a competitività di u produttu.

imballaggio

Per evità tutti i prublemi in u trasportu, avemu riprogettatu l'imballu.In a scatula, avemu usatu cuttuni perle cù un grossu di più di 2 cm per imbulighjà u pruduttu.Questu pò prutege u pruduttu da danni dovuti à l'impattu durante u trasportu.Dopu a sigillatura di a scatula, imboccheremu u pacchettu cù film di bobina.Per migliurà ancu a stabilità di l'imballu.

img (5)

Tempu di Postu: Mar-09-2022