Vantaghji di sedie à rotelle in fibra di carbone

A sedia di rota hè una invenzione assai grande chì hà purtatu un grande aiutu à e persone cun mobilità limitata.A sedia a rotula hà sviluppatu funzioni più pratiche da i mezi di trasportu speciale uriginale, è hà avanzatu versu a direzzione di u sviluppu di u pesu ligeru, l'umanizazione è l'intelligenza.Cumu allughjà?Hè obligatu à esse cunsideratu dau materiale di a sedia di rota.A fibra di carbonu, cum'è un materiale impurtante per l'automobili ligeri, hè ancu adattatu per e sedie à rotelle.

csvfgd

A fibra di carbone hè un tipu di materiali aerospaziali high-end, è hè attualmente u più forte trà i materiali compositi.In più di esse ligeru, a so alta forza, a resistenza à l'attrito, a cunduzzione di u calore veloce, a resistenza à a corrosione, a bona resistenza à l'umidità è a prestazione impermeabile sò ancu e so caratteristiche principali.

I vantaghji di e sedie à rotelle in fibra di carbone nantu à e sedie a rotelle ordinarie

1. Ligeru: Per sedie à rotelle di a stessa dimensione è specificazioni, u materiale di fibra di carbone pò riduce u pesu di 30% cumparatu cù u materiale metallicu tradiziunale.Ch'ella sia una sedia a rotula manuale o una sedia a rotula elettrica, pò salvà a preoccupazione è u sforzu di l'utilizatori.

2. Longa vita di serviziu: e sedie à rotelle sò generalmente cumposti da roti, cerchi di manu, sedili, freni, schienali, cuscini, supporti di gomma, supporti di gambe, supporti di braccia è braccioli.Se unu di sti cumpunenti falla, pò influenzà a sedia di rota.Usu nurmale.E parti di a sedia di rotelle fatta di fibra di carbonu anu una bona resistenza à a fatigue, una forte resistenza à l'impattu è i picculi danni causati da a collisione;à u listessu tempu, a pruprietà creep hè vicinu à 0, è hè utilizatu per un longu tempu è alta freccia, cusì ùn ci hè bisognu di preoccupari di l'anziane, l'usura è a deformazione di e parti.

3. Resistenza à a corrosione: Certi utilizatori di sedia a rotula ponu spirimintari incontinenza è spillage di droga.Tutte e parte di a sedia a rotula deve esse capace di resistà à l'erosione di i contaminanti è avè una certa resistenza à l'acidu è l'alkali.csdfd

4. Corrusione è resistenza à l'ossidazione: Tradizionalesedie a rotelle di metallusi arrugginirà quandu s'utilice per un bellu pezzu, ma e sedie à rotelle in fibra di carbone ùn anu micca stu prublema.Inoltre, e sedie à rotelle ponu affruntà a luce è l'ossidazione per un bellu pezzu, è i materiali metallici sò più propensi à a deformazione è l'ossidazione.I materiali compositi di fibra di carbonu facenu megliu in questu sensu.

sacchi

5. Evite ferite sicundariu: U scopu di i pazienti chì utilizanu sedie di roti hè di pruteggiri è evità e ferite secundarie.A sedia a rotula in fibra di carbonu hà un certu effettu d'absorzione di scossa, è u cunfortu è a sicurità sò megliu quandu cullà è falà i scalini è i scalini.

E sedie à rotelle in fibra di carbonu anu grandi vantaghji di rendiment, ma anu ancu certi svantaghji.U svantaghju hè chì sò caru.L'ospedali high-end portanu sedie à rotelle in fibra di carbone, per quessa chì raramente li vedemu.


Tempu di Postu: Aug-30-2022