L'anziani ponu aduprà sedie à rotelle elettriche?

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, più è più anziane cù gammi è pedi sconvenienti utilizanu sedie à rotelle elettriche, chì ponu esce liberamente per shopping è viaghjà, facendu l'ultimi anni di l'anziani più culuriti.

Un amicu dumandò à Ningbo Baichen, l'anziani ponu aduprà sedie à rotelle elettriche?Ci sarà un periculu ?

sedia a rotula

In fattu, i requisiti per l'usu di sedie à rotelle elettriche sò sempre relativamente bassu.Ningbo Baichen hà dettu prima chì un omu di 80 anni hà pruvatu a sedia a rotula elettrica EA8000 è hà amparatu tutte l'operazioni in solu 5 minuti, cumprese inversione, rotazione, regulazione di velocità, etc.

Da u puntu di vista di u disignu di u produttu, e sedie à rotelle elettriche mainstream riducenu u nùmeru di buttoni nantu à u controller quant'è pussibule per facilità l'anziani per amparà.U controller hà generalmente: bastone di direzzione, buttone di cuntrollu di velocità, cornu, buttone di cuntrollu remoto, etc.

Allora quantu hè sicuru per l'anziani di guidà sedie à rotelle elettriche?

sedia a rota

Ancu s'è e sedie à rotelle elettriche sò faciuli d'operare è avè bassi costi di apprendimentu, se l'anziani volenu adupràsedie a rotelle elettriche, anu sempre bisognu di attentu à uni pochi di punti.

Prima, se u vechju hè inconsciente, svegliu è cunfusu per un tempu, ùn hè micca adattatu per guidà una sedia di rota.In questu casu, hè a megliu scelta per u persunale di infermiera per accumpagna tuttu u prucessu - ci sò staffi di infermiera, è hè più còmuda di spinghje usedia a rotulaa manu.

Siconda, a manu di l'anziani deve almenu avè a forza per operà a sedia di rota.E sedie à rotelle elettriche sò cuntrullate da una manu, è certi anziani paralizati anu mani debuli, chì ùn sò micca adattati per guidà e sedie à rotelle.Se una manu ùn pò esse usata, pudete cuntattà u venditore per cambià u controller à u latu utilizable.

Terzu, a vista di l'anziani ùn hè micca assai bona.In questu casu, hè megliu esse accumpagnatu da qualcunu nantu à a strada, è pruvate d'evità di guidà à i zoni cù un flussu di trafficu altu.Ùn ci hè micca prublema cù e strade internu cum'è centri commerciali è cumunità.

In generale, e sedie à rotelle elettriche sò sempre assai convenienti è aiuti di viaghju sicuri.Hè cresce chì cù l'avanzamentu di a tecnulugia, ci saranu più sedie à rotelle adattate per l'anziani.


Tempu di Postu: Aug-04-2022