Sedia a rotula elettrica in fibra di carbone di Cina: cumu sceglie una sedia à rotelle?

Idee per truvà in sedia à rotelle.Sedia a rotula elettrica in fibra di carbone di Cinaùn hè micca una idea nova.Si crede chì a prima sedia a rotula in fibra di carbonu di a Cina hè stata sviluppata in a Vecchia Cina, datata trà u sestu è u 5u seculu aC.I primi versioni di a sedia a rotula parenu cum'è carriole principalmente.Mentre a tecnulugia muderna avanza, l'innuvazione in sedie à rotelle in fibra di carbone in Cina hà ancu avanzatu rapidamente.U cuntimpuraniuSedie a rotelle in fibra di carbonu di Cinasò stati utilizati per a prima volta in u 1933. Harry C. Jennings, Sr.sedia a rotelle pieghevole è mobile.Jennings è Everest eranu tramindui ingegneri.Daveru ùn anu micca solu inventatu a sedia à rotelle in fibra di carbonu di a Cina cuntempuranea, ma ancu li rendenu prontu dispunibili in u mercatu di massa.U so stile chjamatu x-brace hè sempre utilizatu in i mudernisedia a rotelle elettrica pieghevole.Oghje, ci sò parechje varietà di sedie à rotelle elettriche.

Viaghjà 2

Manuel Sedie a rotelle autopropulsate

Quessi anu una struttura, un sediu, unu o dui peddi è naturalmente 4 roti.Hanu roti più grande à u spinu chì permettenu à l'individuu di guidà a sedia spinghjendu.A sedia a rotelle in fibra di carbonu manuale in Cina hà 2 diversi tipi, pieghevole o rigida.E sedie pieghevoli sò generalmente schemi low-end.Ma sò faciuli di plegà.Hè un vantaghju per l'individui à tempu parziale chì necessitanu di salvà a sedia di rota invece di aduprà spessu.L'utilizatori à tempu pienu è energici preferiscenu principalmente sedie a rotelle elettriche rigide.Queste sedie anu curatu di e articulazioni è ancu di e parti menu rilocate.

Sedie a rotelle motorizzate

Queste sedie a rotelle sò alimentate elettricamente è spessu chjamate "powerchairs".In questi disinni, una bateria è naturalmente un mutore elettricu appartenenu à u quadru.L'individuu o una persona aiutante pò gestisce questi disinni da un joystick installatu nantu à u bracciu.Diverse altre tecniche di cuntrollu sò ancu dispunibili per l'individui chì ùn ponu micca cuntrullà u joystick da sè stessu.

Cuncepzioni per truvà in sedia à rotelle

Mentre chì e sedie à rotelle elettriche ultra-light ponu esse intornu à 22 liri.ognuna, a più grande sedia a rotula elettrica elettrica à volte valuta 440 kg o più.Si basa nantu à u disignu cum'è i bisogni di l'individui.

Movimentu Mobilità scooters

Queste parenu cum'è sedie a rotelle motorizzate, ma u so mercatu di destinazione hè un pocu sfarente di e sedie a rotelle elettriche.Principalmente e persone chì ùn anu micca disabilità ma ùn ponu micca marchjà per via di un prublema di salute momentaneo o per via di l'anziane sceglienu scooters in sedia à rotelle.Queste occasionalmente ùn sò micca riferite cum'è sedie à rotelle elettriche, ma in fattu, servenu per u stessu scopu.Ci sò parechji altri tipi di sedie à rotelle, cum'è Sedie a rotelle à un bracciu, sedie a rotelle reclinate, sedie a rotelle sportive, sedie a rotelle in competizione, ecc.

Solu cumu si scegliesedia a rotula elettrica dritta?

Questa hè una quistione impurtante.Normalmente l'individui piglianu in considerazione a cunvenzione, i tariffi è i so bisogni di ogni ghjornu prima di sceglie a sedia a rotula elettrica ideale per sè stessu.

Dimensione di u sediu

Ognunu hà diverse dimensioni è ancu e dumande di tutti sò diverse.Allora, prima di selezziunà a sedia di rota, hè megliu calibre a larghezza di u sediu.A maiò parte di e versioni tipiche di sedia di roti elettriche anu da 16 à 20 inch sedi.Ci sò disinni diffirenti per quessa, u primu cosa chì duvete vede hè a larghezza di u sediu.

Profundità di u sediu

A prufundità di u sediu hè ancu un elementu impurtante mentre selezziunate a sedia a rotula elettrica.Hè generalmente determinatu da u fronte à u spinu di u sediu di a sedia di rota.Pudete misurà da a parte posteriore di a pelvis di l'utilizatore à a parte posteriore di i so stinchi quandu si sentenu drittu per ricunnosce a prufundità perfetta.Pudete ancu determinà a vostra sedia di rota precedente chì avete utilizatu prima.Se u vostru vechju hè abbastanza còmode, a so prufundità di u sediu vi dirigerà mentre sceglite u novu.

Viaghjà 3

Sede à l'elevazione di u pavimentu

Pudete scopre u sediu adattatu à l'altezza di u pavimentu misurà da u pavimentu à u sediu.Fiendu à a necessità di l'individuu di a sedia di rota, hè impurtante per sapè se i so pedi sò penduli o se i so pedi sò trascinati in u pianu, chì implica chì u sediu à l'altitudine di u pavimentu hè caru o troppu bassu.

Elevazione di u Back

U metudu currettu per determinà l'altezza di u spinu hè di misurà da a cima di u back-rest à u fondu.L'altezza di u spinu pò ancu esse allargata cù l'usu di i dispositi opzionali.

Braccioli

I braccioli standard ponu esse divisi in 2 gruppi: dimensioni di u scrivania è ancu grandezza.I bracci di lunghezza di u scrivania permettenu un accessu menu complicatu à i tavule è i banchi di travagliu.Braccia di lunghezza cumpleta offre un supportu di bracciu aghjuntu.E caratteristiche opzionali sò cunsistenti di bracci flip-back o staccabili per trasferimenti assai faciuli è bracci di elevazione regulabili.

Leg Rests

I dui disinni standard di u restu di a gamba includenu swing away è boosting.Swing away leg relaxes gira à u latu per permette à u cliente di entre rapidamente o fora di a sedia à rotelle.I rilassamenti di a gamba di rinfurzà includenu un cuscinettu di vitello per aumentà e gambe è piantà l'inflamazione.I dui tipi di gammi sò amovibili.Certi rilassamenti di a gamba consistenu in un cambiamentu senza arnesi per cambià a durata di u restu di a gamba.

Schienale regolabile

Alcune sedie a rotelle elettriche includenu una altezza di schienale regulabile per cunfortu individuale.L'utilizatori chì sò più alti o assai più brevi di u standard ponu valutà sta funzione.

Doppiu Asse

Una sedia a rotula elettrica à doppiu assi permette di cambià a sedia da l'altezza standard à 2 pollici di menu di l'elevazione standard.Questa elevazione permette à l'utilizatori di propulsà facilmente a sedia cù i so pedi.Permette ancu di diminuite l'elevazione di u sediu per l'utilizatori sottu à 5 piedi di altezza.

Suggerimenti per truvà una sedia a rotula elettrica

Alcune sedie à rotelle includenu un buttone di liberazione rapida per eliminà e roti posteriori per u spaziu di almacenamentu chjucu è u trasportu.Questa funzione hè creata per i clienti chì cercanu una sedia à rotelle ultraportable.

Inoltre, cuminciate à dumandà queste preoccupazioni prima di piglià a vostra decisione:

Chì dimensione di a sedia a rotelle elettrica avete bisognu?Quantu intende spende?Induve pensa à aduprà?Avete intenzione di portà?Sedia a rotelle decide di suggerimenti?A piegabilità hè una necessità?

A risposta di sti dumande certamenti vi purterà à un affare per a vostra sedia a rotula elettrica iniziale o nova.Per piacè seguite a nostra pagina Facebook per esse avvisatu nantu à u prugettu è ancu l'infurmazioni esistenti.


Tempu di post: May-10-2023