Sedia a rotula elettrica cumu si distingue u bonu è u male

Avà ci sò assaisedie a rotelle elettrichenant'à u mercatu, ma u prezzu hè erratic, in faccia di tali caru sedie a rotula ilettricu, à a fine quantu à distingue u bonu è male di sedie a rotula elettrica?A cosa più impurtante nantu à e sedie à rotelle elettriche hè chì ci sò parechje parte grande, cusì u bonu è u male sò riflessi in u bonu è u male di sti parti.

wps_doc_0

1.Sedie a rotelle elettriche sò operate da l'energia elettrica.

À u stessu tempu, per facilità a caminata, l'elettromagnetismu elettricu hè utilizatu, cusì a qualità di l'elettromagnetica hè una parte impurtante di a valutazione di a qualità di sedie à rotelle elettriche.In generale, l'endurance elettromagnetica hè assai impurtante, finu à chì l'endurance hè bona, per portà a casa di u paci, ùn pare micca a mità di strada senza fenomenu di l'electricità.

wps_doc_1

2. Capacità di arrampicata mobile.

Questu hè u putere di una sedia di rota elettrica.U travagliu principale di una sedia di rota elettrica hè di piglià i pazienti à u locu chì volenu andà.S'ellu ùn pò micca passà nantu à una piccula gully, perderanu a funzione di a sedia di rota elettrica.

wps_doc_2

3. A qualità di u pannellu di cuntrollu, vale à dì, s'ellu a sedia a rotula ilettricu pò chjamà a manca quandu usu di u pannellu di cuntrollu, andarà à manca, è ellu chjamarà ghjustu quandu cù u pannellu di cuntrollu.À u listessu tempu, u paci ùn piglia micca sforzu per usà, cusì a qualità di u pannellu di cuntrollu hè ancu un standard impurtante per a valutazione di a qualità di a sedia di rota elettrica.

4.Convenience.s'ellu pò purtà comodità à i pazienti, micca solu in l'usu, ma ancu riflessu in u serviziu dopu a vendita.

wps_doc_3

5 Qualità.ùn deve esse in u travagliu sopra à u prublema, purtendu à i pazienti in l 'usu di u prucessu di ferita.Quessi sò i cinque criteri per a qualità di una sedia di rota elettrica, perchè ùn avete micca preoccupatu di cumprà una sedia di rota elettrica.


Tempu di post: 23-mar-2023