Avete prestatu attenzione à a pulizia è a disinfezione di e sedie à rotelle ?

E sedie à rotelle sò utensili essenziali medicali in istituzioni mediche chì entranu in cuntattu cù i pazienti è, se ùn sò micca trattati bè, ponu sparghje battìri è virus.U megliu metudu per a pulizia è a disinfettazione di sedie à rotelle ùn hè micca furnitu in e specificazioni esistenti, per via di a struttura cumplessa è diversa è a funzione di e sedie à rotelle, chì sò cumposti da diversi materiali (cum'è cornici metalliche, cuscini, circuiti), alcuni di quali sò i e cose persunali di u paziente, usu persunale di u paci.Certi sò articuli di l'uspidale, unu o parechji sò spartuti da diversi pazienti.L'utilizatori à longu andà in sedia a rotula ponu esse persone cù disabilità fisiche o malatie croniche, chì aumentanu ancu u risicu di a diffusione di battìri resistenti à a droga è infizzioni nosocomiali.

11

Utilizendu metudi di ricerca qualitativa, i circadori chinesi anu investigatu u statu attuale di a pulizia è a disinfezione di sedie à rotelle in 48 istituzioni mediche in Cina.

Disinfezione di sedie a rotelle

Sedie à rotelle in 1.85% di l'istituzioni mediche sò pulite è disinfettate da elli. 

2,15% di usedie a rotellein istituzioni mediche affidate regularmente cumpagnie esterne per a pulizia profonda è a disinfezione.

manera pulita

1,52% di l'istituzioni medichi utilizanu disinfettanti cumuni chì cuntenenu cloru per asciugà è disinfettate.

U 2,23% di l'istituzioni medichi utilizanu a pulizia manuale è a disinfezione meccanica.A disinfezione meccanica usa una mistura di acqua calda, detergenti è disinfettanti chimichi per a disinfezione. 

U 3,13% di l'istituzioni medichi utilizanu spray per disinfettà e sedie à rotelle.

U 4,12% di l'istituzioni medichi ùn cunnosci micca i metudi di pulizia è di disinfezione di e sedie à rotelle.

222

I risultati di l'indagine in l'istituzioni medichi canadiani ùn sò micca ottimisti.Ci hè pocu dati nantu à a pulizia è a disinfezione di e sedie à rotelle in a ricerca esistente.Perchè e sedie à rotelle usate in ogni istituzione medica sò diverse, stu studiu ùn dà micca una pulizia specifica è disinfezione.In ogni casu, in risposta à i risultati di l'indagine sopra, i circadori anu riassuntu alcuni suggerimenti è metudi di implementazione secondu certi prublemi truvati in l'indagine:

1. Usedia a rotuladeve esse pulita è disinfettata se ci hè sangue o contaminazione evidenti dopu l'usu

Implementazione: U prucessu di pulizia è disinfezione deve esse implementatu.I disinfettanti certificati da l'istituzioni medichi deve esse usatu, è a cuncentrazione deve esse specificata.I disinfettanti è e facilità di disinfezione anu da seguità i cunsiglii di u fabricatore.Cuscini è braccioli deve esse monitoratu regularmente.I danni di a superficia deve esse rimpiazzati in tempu.

2. L'installazione medica deve avè reguli è regulamenti per a pulizia è a disinfezione di a sedia di rotelle

Pianu di implementazione : Quale hè rispunsevule per a pulizia è a disinfezione ?Quante volte?Chì ghjè u modu?

3. A fattibilità di pulizia è disinfezione deve esse cunsiderata prima di cumprà a sedia di rota.

Opzioni di implementazione: A gestione di l'infezzione di l'ospedale è l'utilizatori di sedia à rotelle devenu esse cunsultati prima di cumprà, è i fabricatori anu da esse cunsultati per metudi di implementazione specifichi per a pulizia è a disinfezione.

4. U persunale deve esse furmatu in a pulizia è a disinfezione di a sedia di rotelle

Pianu di implementazione: A persona rispunsevuli deve cunnosce i metudi di mantenimentu, pulizia è disinfezione è metudi di sedie à rotelle, è furmà puntuale u persunale quandu li rimpiazza, per ch'elli ponu chjarificà e so rispunsabilità.

5. L'istituzioni medichi deve avè un mecanismu di tracciabilità per l'usu di a sedia di rotelle

Implementazione: Sedie a rotelle pulite è contaminate devenu esse chjaramente marcate, i pazienti spiciali (cum'è i malati cù malatie infettive trasmesse da u cuntattu, i pazienti cù batteri resistenti à multidrug) duveranu aduprà una sedia a rotula fissa, è altri pazienti anu da assicurà chì sò puliti è disinfettati prima di l'usu. .U prucessu hè statu finitu, è u paziente deve esse sterilizatu terminally quandu sò liberati da l'uspidale.

I suggerimenti sopra è i metudi di implementazione ùn sò micca solu applicabili à a pulizia è a disinfezione di e sedie à rotelle, ma ponu ancu esse appiicati à i prudutti più medichi in l'istituzioni mediche, cum'è i monitori di pressione sanguigna automatica montati in muru cumunimenti usati in i dipartimenti ambulatorii.Metodi di gestione di pulizia è disinfezione.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022