Scienza populari I Precauzioni per l'acquistu di sedia a rotula elettrica è l'usu di a batteria

A prima cosa chì avemu bisognu di cunsiderà hè chì e sedie à rotelle elettriche sò tutte per l'utilizatori, è a situazione di ogni utilizatore hè diversa.Da u puntu di vista di l'utilizatori, una valutazione cumpleta è dettagliata deve esse fatta secondu a cuscenza di u corpu di l'individuu, i dati basi cum'è l'altezza è u pesu, i bisogni di ogni ghjornu, l'ambiente di usu, è i fatturi circundanti speciali, etc., per fà selezzione efficace. , è sottumette gradualmente finu à chì a selezzione hè ghjunta.Una sedia a rotula elettrica adatta.

In fatti, e cundizioni per selezziunà una sedia di rota elettrica sò basamenti simili à quelli di una sedia di rota ordinaria.Quandu selezziunate l'altitudine di u sediu è a larghezza di a superficia di u sediu, ponu esse utilizati i seguenti metudi di selezzione: l'utilizatore si mette nantu à a sedia di rota elettrica, i ghjinochje ùn sò micca piegate, è i vitelli ponu esse calati naturalmente, chì hè 90% .° L'angolo drittu hè u più adattatu.U largu appropritatu di a superficia di u sediu hè a pusizioni più larga di i glutei, più 1-2cm nantu à i lati manca è dirittu.

Se l'utilizatore si mette cù i ghjinochje ligeramente alti, i gammi seranu curled up, chì hè assai incòmode à pusà per un bellu pezzu.Se u sediu hè sceltu per esse strettu, a seduta serà affollata è larga, è a seduta prolongata pruvucarà a deformazione spinali, etc., danni secundarii.

Allora u pesu di l'utilizatore deve ancu esse cunsideratu.Se u pesu hè troppu ligeru, l'ambiente d'usu serà lisu è u mutore brushless hè costu-efficace;se u pesu hè troppu pisanti, e cundizioni di a strada ùn sò micca assai boni, è a guida di longa distanza hè necessaria, hè cunsigliatu di sceglie un mutore di gear worm (motore di spazzola).

U modu più faciule per pruvà a putenza di u mutore hè di cullà a prova di a pendenza, per verificà s'ellu hè faciule o un pocu laboriosu.Pruvate micca di sceglie u mutore di u picculu carrettu cavallu.Ci sarà parechje difetti in u periodu dopu.Se l'utilizatore hà parechje strade di muntagna, hè cunsigliatu di utilizà u mutore di verme.imagine 4

A vita di a bateria di a sedia elettrica hè ancu una preoccupazione di parechji utilizatori.Hè necessariu capisce e proprietà di a bateria è a capacità AH.Se a descrizzione di u produttu hè di circa 25 chilometri, hè cunsigliatu di budget per una vita di a bateria di 20 chilometri, perchè l'ambiente di prova è l'ambiente di l'usu attuale seranu diffirenti.Per esempiu, a vita di a bateria in u nordu serà ridutta in l'invernu, è pruvate micca di caccià a sedia elettrica da a casa durante u periodu più fretu, chì pruvucarà danni grande è irreversibile à a bateria.

In generale, a capacità di a bateria è a gamma di crociera in AH hè di circa:

- 6AH endurance 8-10km

- 12AH endurance 15-20km

- 20AH gamma di crociera 30-35 km

- 40AH gamma di crociera 60-70km

A vita di a bateria hè ligata à a qualità di a batteria, u pesu di a sedia a rotula elettrica, u pesu di l'occupanti è e cundizioni di a strada.

Sicondu l'Articuli 22-24 nantu à e restrizioni à e sedie a rotelle elettriche in l'Appendice A di u "Regolamenti di u Trasportu Aereu per i Passeggeri è l'Equipaggio chì Portanu Merchenzie Periculi" emessi da l'Aviazione Civile di a Cina u 27 di marzu di u 2018, "a batteria di lithium amovibile ùn deve micca supera i 300 WH, È pò purtà à u massimu 1 batteria di ricambio chì ùn supera 300 WH, o duie batterie di ricambio chì ùn supere micca 160 WH ognunu ".Sicondu stu regulamentu, se a tensione di uscita di a sedia a rotula elettrica hè 24V, è e batterie sò 6AH è 12AH, e duie batterie di lithium sò conformi à i regulamenti di l'Amministrazione di l'Aviazione Civile di Cina.

E batterie di piombu-acidu ùn sò micca permesse à bordu.

Ricordu amichevule: Se i passageri anu bisognu di portà sedie à rotelle elettriche in l'aviò, hè cunsigliatu di dumandà i regolamenti pertinenti di a compagnia aerea prima di a partenza, è di sceglie diverse cunfigurazioni di batteria secondu i scenarii d'usu.

Formula: Energia WH = Tensione V * Capacità AH

Hè ancu necessariu di attentu à a larghezza generale di a sedia elettrica.A porta di alcune famiglie hè relativamente stretta.Hè necessariu di misurà a larghezza è sceglite una sedia di rota elettrica chì pò entre è surtite liberamente.A larghezza di a maiò parte di e sedie à rotelle elettriche hè trà 55-63 cm, è certi sò più di 63 cm.

In questa era di marchi senza vuluntà, parechji cummircianti OEM (OEM) alcuni prudutti di fabricatori, persunalizà cunfigurazioni, fà shopping TV, fà marchi in linea, etc., solu per fà assai soldi quandu vene a stagione, è ùn ci hè micca cusì. cum'è Se pensa à curriri una marca per un bellu pezzu, pudete sceglie quale tipu di pruduttu hè populari, è u serviziu dopu a vendita di stu pruduttu ùn hè micca garantitu.Dunque, quandu sceglite una marca di sedia a rotula elettrica, sceglite una grande marca è una vechja marca quant'è pussibule, perchè quandu un prublema si trova, pò esse risoltu rapidamente.

Quandu compra un pruduttu, avete bisognu di capiscenu currettamente l'istruzzioni è verificate se a marca di l'etichetta di u produttu hè coherente cù u fabricatore.Se a marca di l'etichetta di u produttu hè inconsistente cù u fabricatore, hè un pruduttu OEM.

Infine, parlemu di u tempu di garanzia.A maiò parte di elli sò guarantiti per un annu per tuttu u veiculu, è ci sò ancu garanzii separati.U controller hè di rutina un annu, u mutore hè di rutina un annu, è a bateria hè 6-12 mesi.

Ci sò ancu alcuni cummircianti chì anu un periodu di garanzia più longu, è infine seguitanu l'istruzzioni di garanzia in u manuale.Vale a pena nutà chì e garanzii di certi marchi sò basati nantu à a data di fabricazione, è certi sò basati nantu à a data di vendita.

Quandu compra, pruvate di sceglie a data di produzzione chì hè più vicinu à a data di compra, perchè a maiò partebatterie per sedie a rotelle elettrichesò stallati direttamente nantu à a sedia a rotula elettrica è almacenati in una scatula sigillata, è ùn ponu esse manteni separatamente.Se a bateria hè lasciata per un bellu pezzu, a vita di a bateria serà affettata.imagine 5

Punti di mantenimentu di batterie

L'amici chì anu utilizatu sedie à rotelle elettriche per un bellu pezzu pò truvà chì a vita di a bateria hè gradualmente accurtata, è a bateria hè sbulicata dopu l'ispezione.O si sguasserà u putere quandu hè cumplettamente carica, o ùn serà micca cumplettamente carica ancu s'ellu hè carica.Ùn vi preoccupate, oghje vi dicu cumu mantene bè a bateria.

1. Ùn caricate micca a sedia a rotula elettrica immediatamente dopu à aduprà per un bellu pezzu

Quandu a sedia a rotula elettrica hè guidata, a batteria stessa si riscalda.In più di u clima caldu, a temperatura di a bateria pò ancu ghjunghje sin'à 70 ° C.Quandu a bateria ùn hè micca rinfriscata à a temperatura di l'ambienti, a sedia di rota elettrica serà carica immediatamente quandu si ferma, chì aggravarà u prublema.A mancanza di liquidu è acqua in a bateria reduce a vita di serviziu di a bateria è aumenta u risicu di carica di a bateria.

Hè cunsigliatu di piantà u veiculu elettricu per più di una meza ora è aspittà chì a bateria si rinfriscà prima di carica.Se a batteria è u mutore sò anormalmente caldi durante a guida di a sedia a rotula elettrica, andate à u dipartimentu prufessiunale di mantenimentu di a sedia a rotula elettrica per l'ispezione è u mantenimentu in tempu.

2. Ùn caricate micca a vostra sedia elettrica in u sole

A bateria si riscalda ancu durante u prucessu di carica.S'ellu hè carricu in u sole direttu, ancu pruvucarà chì a bateria perde l'acqua è pruvucarà un bulging à a bateria.Pruvate di carricà a bateria à l'ombra o sceglite di carricà a sedia elettrica à a sera.

3. Ùn aduprate micca u caricatore per carricà a sedia elettrica

Aduprà un caricatore incompatibile per carricà a sedia di rota elettrica pò esse dannu à u caricatore o danni à a bateria.Per esempiu, aduprendu un caricatore cù un grande currente di output per carricà una piccula bateria pò facilmente causari a bateria per overcharge.

Hè cunsigliatu di andà à asedia a rotula elettrica prufessiunaleun negozio di riparazione post-vendita per rimpiazzà u caricatore di marca di alta qualità currispondente per assicurà a qualità di carica è allargà a vita di a batteria.

imagine 6

4. Ùn caricate per un bellu pezzu o ancu carica tutta a notte

Per a cunvenzione di parechji utilizatori di sedie à rotelle elettriche, spessu caricanu tutta a notte, u tempu di carica spessu supera 12 ore, è qualchì volta ancu scurdate di taglià l'alimentazione per più di 20 ore, chì inevitabbilmente causarà grandi danni à a bateria.A carica per un bellu pezzu per parechje volte pò facilmente guidà a carica di a batteria per via di una carica eccessiva.In generale, a sedia a rotula elettrica pò esse caricata per 8 ore cù un caricatore adattatu.

5. Aduprate raramente a stazione di carica rapida per carricà a bateria

Pruvate di mantene a bateria di a sedia elettrica in un statu di carica cumplettamente prima di viaghjà, è secondu a vera gamma di crociera di a sedia elettrica, pudete sceglie di piglià u trasportu publicu per u viaghju di longa distanza.

Parechje cità anu stazioni di ricarica rapida.L'usu di stazioni di ricarica rapida per carricà cù un altu currente farà facilmente chì a batteria perde l'acqua è si stende, affettendu cusì a vita di a batteria.Per quessa, hè necessariu di minimizzà u numeru di tempi di carica cù stazioni di carica rapida.


Tempu di Postu: 20-Sep-2022