Precauzioni per l'usu di a sedia a rotula elettrica

Sè vo site qualcunu chì intende usà una sedia di rota di putenza o avete statu cun una per parechji anni, hè impurtante avè una certa cuscenza di i periculi di sicurezza implicati in l'usu di una sedia di rota elettrica.Per aiutà tutti l'utilizatori à stà senza risichi, avemu pigliatu u tempu per detaglià uni pochi di cunsiglii basi di sicurezza in sedie à rotelle cum'è un modu per utilizà megliu u vostruscooters di mobilità elettrica è sedie à rotelle.

Quandu si mette in moto scooter di mobilità mobile o dispositivi di sedia a rotula elettrica, hè necessariu esse familiarizatu cù i vostri ambienti in ogni mumentu.Questu indica a cunniscenza di e barriere cum'è i crateri, l'azzioni, è ancu l'estetica, in più di parechji altri risichi pussibuli cum'è u pavimentu umitu o fluidi splashed.

nutizie (1)

Cura di usu nantu à i pendii

Fate l'usu di cura è andate ancu gradualmente s'ellu avete bisognu di cullà o falà una pendenza in una sedia a rotelle elettrica pieghevole o dispositivi di mobilità pieghevoli.Fate chì a sedia a sedia a rotula elettrica resta in l'equipaggiu ridottu per assicurassi chì ùn avete micca scoppiatu.Avè qualcunu altru vicinu per aiutà vi cù u vostru dispositivu di mobilità pieghevule ligeru, se fattibile.

Stà luntanu da i gruppi

Lochi affollati ponu esse micca sicuri per i ligerisedia a rotula elettricaindividui.Ci hè un periculu d'ottenne ribaltatu o faccia da qualchissia chì ùn sta à sente.Quandu hè pussibule, prevene i lochi affollati o i lochi cù una grande quantità di trafficu web di pede quandu eseguite i dispositi di mobilità di dimensioni più chjuche, cum'è i dispositi di mobilità pieghevoli leggeri.

Ùn andate oltre a limitazione di pesu

A maiò parte di e sedie à rotelle elettriche è i scooters di mobilità anu una limitazione di pesu chì ùn deve micca esse superatu.Andendu oltre a limitazione di pesu pò creà a sedia a rotula elettrica ligera per caccià o abbandunà u travagliu.Pensate à aduprà un dispositivu di mobilità più grande o un scooter di mobilità meccanizatu mobile se avete bisognu di furnisce à qualchissia chì va oltre a restrizione di pesu.

Se ùn hè micca funziunamentu efficace, ùn utilizate micca a sedia

Ùn aduprate micca finu à ch'ella sia stata curata da un prufessiunale certificatu se a vostra sedia elettrica ùn funziona micca bè.Utilizà un dispositivu di mobilità difettu o dannatu pò mette in periculu per ferite.

Quandu ùn hè micca in usu, mantene i zitelli luntanu da a sedia

Quandu ùn hè micca in usu, i zitelli ùn devenu mai esse permessi di ghjucà cù una sedia di rotelle elettrica.Puderanu esse feriti da i cumpunenti di traslocazione o puderanu inadvertitamente innescà a sedia è ancu ferite elli stessi o qualcunu altru vicinu.

nutizie (2)

Fate nantu à u vostru propiu notevule

Sè certamenti avete aduprà a vostra sedia elettrica à a sera, assicuratevi di avè luci currette in modu chì pudete vede induve andate è ancu per chì l'altri ponu vede.Questu hè custituitu da avè lumi di fronti è ancu i fanali posteriori chì restanu in bonu funziunamentu, cù riflettori nantu à a sedia stessa.

In più di assicurà chì a vostra sedia elettrica hè illuminata currettamente à a sera per tuttu u ghjornu, mette in vestiti intensi per assicurà chì site più notevuli.Sè certamenti avete aduprà a sedia in lochi cù una grande quantità di trafficu web pede, questu hè specificamente essenziale.

Mantene e mani è ancu i pedi in a sedia in ogni modu

Mentre chì questu puderia sente cum'è un suggerimentu di sicurità evidenti, hè generalmente ignoratu.Mantene e vostre mani è i pedi in a sedia in ogni modu per impediscenu di catturà in i cumpunenti di traslocazione.

Aderite à tutte e linee guida di u fabricatore

Aderendu à sti punti di sicurità è di sicurità, pudete aiutà à mantene a vostra propria è ancu l'altri sicuri quandu utilizanu una sedia di rotelle elettrica o un scooter di mobilità pieghevole per anziani è ancu disabili.Tenite in mente, capiscenu constantemente i vostri ambienti è pigliate ancu misure preventive quandu hè essenziale per stà chjaru di pussibuli minacce.Parlate cù e linee guida di u fabricatore per ancu più dettagli s'ellu avete mai avutu ogni tipu di preoccupazioni riguardanti a prucedura di u vostru dispositivu di mobilità elettrica.

Quandu si faci l'usu di una sedia di rotelle elettrica, rispettu constantemente e linee guida di u fabricatore per fà una certa prucedura sicura.Questu hè di verificà a guida di u pruprietariu è ancu qualsiasi altri documenti chì includenu a catedra.


Tempu di Postu: Mar-02-2023