L'evoluzione di l'industria di a sedia a rotula elettrica

1M8A9550

 

 

 

Industria di sedie a rotelle motorizzate da ieri à dumane
Per parechji, una sedia di rota hè una parte essenziale di a vita di u ghjornu.Senza ellu, perdenu a so indipendenza, a stabilità è i mezi di esce in a cumunità.

L'industria di a sedia a rotula hè quella chì hà longu ghjucatu un rolu significativu in l'aiutu di l'individui, ma hè ancu da esse parlatu assai in i media mainstream.L'industria di a sedia a rotula elettrica hè in crescita à un ritmu stupente;previstu di ghjunghje à $ 3,1 miliardi in 2022.

L'industria di sedie a rotelle motorizzate d'oghje
E sedie a rotelle motorizzate sò, essenzialmente, versioni motorizzate di sedie a rotelle manuali.Hanu migliuratu assai l'indipendenza per parechje persone cù disabilità, offrendu a capacità di viaghjà longu distanzi è assai di più.

I Powerchairs cuntinueghjanu à sviluppà, è anu fattu una longa strada da a so prima apparizione.L'avanzati tecnologichi anu purtatu à diverse pusizioni di roti - cum'è sedie di rotelle di rota posteriore è di media rota - per una megliu stabilità in terreni esterni.

In listessu modu, i primi sedie a rotelle motorizzate eranu voluminosi, lenti è goffi da manighjà.Eranu ancu sfidati da e muntagne chì facenu viaghjà in u trasportu publicu difficiule.

In ogni casu, anu avà evolutu in modu chì sò cumplettamente integrati, lisci, putenti è pieni di opzioni per più cunfortu.Forniscenu quella indipendenza assai necessaria per quelli cù disabilità severi, è ancu e persone chì necessitanu assistenza quandu viaghjanu fora.

 

Una risposta à e ferite da l'usu manuale di a sedia
In u passatu, più di u 70% di l'utilizatori di sedia a rotula manuale sò stati feriti.Questu hè, tipicamente, per via di sedie di roti manuali chì si basanu nantu à i musculi in a spalla frontale è u pettu.Sè vo avete aduprà a vostra sedia di roti manuale ogni ghjornu, quelli musculi sò, eventualmente, diventeranu overworked è sentenu a tensione.

Spessu, quelli in sedie à rotelle chì necessitanu sforzu manuali soffrenu ancu di dita intrappulati.

E sedie a rotelle motorizzate anu aiutatu à superà tutti questi prublemi, cù tecnulugia addiziale chì porta ancu à una vita mejorata.Per esempiu, e funzioni persunalizabili per e sedie elettriche permettenu una postura megliu.

L'utilizatori chì soffrenu di distrofia musculare, paralisi cerebrale è qualsiasi ferita di a spina prubabilmente truvà u posizionamentu assistitu da gravità di sedie a rotelle motorizzate quasi inestimabile.In listessu modu, a nova tecnulugia permette à i pazienti di gestisce e cundizzioni di u cori è altre malatie, cum'è l'edema, cù e gambe elevate chì elevanu e gambe sopra u core.

À u listessu tempu, e sedie pieghevoli sò dimustrati una grande opzione per parechji, cù l'utilizatori capaci di risparmià spaziu è viaghjà megliu in u trasportu publicu.


Tempu di Postu: Apr-18-2022