Viaghjà cù a vostra sedia di rota ligera

Solu perchè avete una mobilità limitata è benefiziu di l'usu di una sedia à rotelle per copre distanze longu, questu ùn significa micca chì avete bisognu à esse limitatu à certi spazii.

Parechji di noi anu sempre una grande voglia di vaghjime è volenu spiegà u mondu.

L'usu di una sedia à rotule ligera hà definitivamente i so vantaghji in situazioni di viaghju, postu chì sò faciuli di trasportu, ponu esse posti in u spinu di un taxi, piegate è guardate in l'aviò è pudete spustà è purtate per andà induve vulete.

Ùn ci hè micca bisognu di una infermiera o di un caregiver per esse cun voi tuttu u tempu, cusì vi dendu l'indipendenza è a libertà chì vulete quandu partite in vacanze.

Tuttavia, ùn hè micca cusì faciule cum'è solu imballà i sacchetti è andà, hè?Spessu esige assai ricerca è pianificazione per assicurà chì ùn ci sò micca grandi sughizzi in a strada chì puderia spell disastru.Ancu s'è l'accessu in sedia à rotelle hè certamente megliu megliu in certi spazii, ci sò parechji paesi chì ponu fà megliu cà altri.

Chì sò e top 10 cità più accessibili in Europa?

Pigliendu in contu l'attrazioni più visitate in tutta l'Europa è ghjudichendu u trasportu publicu è l'alberghi in a regione, avemu statu capaci di furnisce à i nostri clienti una idea precisa di induve si trovanu alcune di e cità più accessibili in Europa.

Dublin, Republica d'Irlanda

Vienna, Austria

Berlinu, Germania

Londra, Regnu Unitu

Amsterdam, Paesi Bassi

Milan, Italie

Barcelona, ​​Spagna

Roma, Italia

Praga, Repubblica Ceca

Parigi, Francia

Sorprendentemente, malgradu esse pienu di cobblestones, Dublinu hà fattu un sforzu extra per i so residenti è i turisti è mette in parechje picculi tocchi chì sò di grande benefiziu per quelli in una sedia di rota.Hè classificatu in cima in generale cù a so facilità cumminata di u trasportu publicu è a dispunibilità di l'hotel accessibile in sedia à rotelle.

wps_doc_3

In quantu à l'attrazioni turistiche, Londra, Dublinu è Amsterdam guidanu a strada, chì furnisce un accessu faciule à alcuni di i so punti di vista maiò è chì permettenu à e persone cù sedie à rotelle ligeri è in fattu tutti l'altri utilizatori di sedie à rotelle, a capacità di gode di i panorami, odori è scene per elli stessi. .

U trasportu publicu hè una storia diversa.L'anziane stazioni di metro di Londra anu dimustratu esse impussibile per parechji utilizatori di sedia à rotelle è anu da aspittà per scendere in altre fermate adatte a sedia a rotelle.Parigi hà furnitu u sosedia a rotulautilizatori cù accessibilità in solu 22% di stazioni.

Dublinu di novu, seguitu da Vienna è Barcelona guidanu a strada in quantu à l'accessibilità di u trasportu publicu per e sedie à rotelle.

È infine, avemu pensatu appropritatu di scopre u percentualità di l'alberghi chì eranu amichevuli in sedia di rotelle, postu chì pò esse caru quandu e nostre scelte sò limitate solu per l'accessibilità di l'hotel stessu.

wps_doc_4

Londra, Berlinu è Milanu furnì u più altu percentuale di alberghi accessibili, chì vi permettenu più libertà di scelta in quantu à induve vulete stà è per una varietà di prezzi.

Ùn ci hè nunda, ma sè stessu chì vi impedisce di esce da quì è sperimentà ciò chì vulete da stu mondu.Cù un pocu di pianificazione è ricerca è un mudellu ligeru à u vostru latu, pudete ghjunghje induve vulete.


Tempu di post: 30-novembre-2022