Chì metudi di mantenimentu ponu allungà a vita di serviziu di a sedia à rotelle in lega d'aluminiu

Eppurusedia a rotula elettrica in lega d'aluminiusò estremamente cumuni in a vita, anu sempre bisognu di mantene bè durante l'usu.Se utilizate u dispusitivu di mobilità senza penseru, riducerà rapidamente a vita di u dispusitivu di mobilità, è ancu avete da invistisce soldi per cumprà di novu.Permette di vede cumu si conserva una sedia à rotelle?

Esaminà sempre a versatilità di l'attività è ancu e strutture rotanti, è ancu aduprà lubes.Se per una certa ragione l'asse di a rota deve esse eliminata, fate chì i noci sò stretti è certamenti ùn si alluntaranu micca quandu si reinstallanu.

sedia a rotula 3

Sedie a rotelle elettricheduverebbe sviluppà a pratica di fattura subitu dopu à l'usu, in modu di mantene a batteria cumpletamente fatturata.Hè pruibitu di salvà a sedia elettrica in una mancanza di energia;se usedia a rotula elettrica in lega d'aluminiuÙn hè micca utilizatu per un tempu assai longu, u almacenamentu in una mancanza di energia hà da influenzà seriamente a vita di u serviziu, è ancu u più longu u tempu inattivu, u più grande u dannu di a bateria serà certamente.Sedie a rotelle in lega d'aluminiu elettriche chì sò sempre devenu sviluppà u cumpurtamentu di carica di manera rutinaria.Mantene a bateria in un "statu cumpletu" per un bellu pezzu.È ancu mantene fora di a pioggia !Pigliate facilmente è aspittà.

I viti di fissazione di a struttura di u sediu sò liberamente ligati, è ancu stringhjendu hè strettamente pruibitu.

Mantene i pneumatici cù una pressione atmosferica adatta, è ancu ùn entra in cuntattu cù l'oliu è i materiali acidi per prevene a degenerazione.

Spessu esaminà a cundizione di i pneumatici, riparà i cumpunenti rotanti in u tempu, è ancu include una piccula quantità d'oliu lubrificante in modu coerente.

Prima di fà usu di u dispositivu di mobilità è ancu in un mesi, verificate se i viti sò allentati, è ancu stringhje in u tempu s'ellu sò solti.In usu tipicu, esaminà ogni trè mesi per assicurà chì tutti i cumpunenti sò in bona cundizione.Inspeccione ogni tipu di noci solidi nantu à usedia a rotula elettrica in lega d'aluminiu(in particulare a cura di noci nantu à l'asse posteriore).Se u looseness hè situatu, deve esse riajustatu è ancu strettu in u tempu.

Mantene u corpu pulitu è ​​ancu mette in un locu cumpletamente seccu è ancu aeratu per evità e parti da arruggini.

Capisce cumplettamente l'uttellu, solu cumu utilizà, è ancu e funzioni di i diversi switches.Ùn cumprà micca qualcosa, è ùn pudete micca aduprà in modu flessibile in i mumenti definiti, in particulare cumu principià è cumu si ferma rapidamente, chì pò ghjucà una funzione vitale in avvenimenti inaspettati.


Tempu di post: 25-May-2023