L'utilizatori di sedia à rotelle in Giappone ricevenu un impulso à u mumentu chì i servizii di mobilità si sparghjenu

I servizii per facilità a mobilità cunfortu per l'utilizatori di sedia à rotelle sò diventati più largamente dispunibili in Giappone in parte di i tentativi di eliminà l'inconvenienti in stazioni di treni, aeroporti o quandu si accede è scende da u trasportu publicu.
L'operatori speranu chì i so servizii aiutanu à e persone in sedie à rotelle à truvà faciule fà viaghji.
Quattru cumpagnie di trasportu aereu è terrestru anu realizatu un prucessu in u quale anu spartutu l'infurmazioni necessarii per aiutà l'utilizatori di sedia à rotelle è sustenevanu transiti lisci per elli travagliendu in relè.
imagine 4
In a prova di ferraghju, All Nippon Airways, East Japan Railway Co., Tokyo Monorail Co. è l'operatore di taxi basatu in Kyoto, MK Co., anu spartutu l'infurmazioni inserite da l'utilizatori di sedia à rotelle durante a riservazione di biglietti aerei, cum'è u gradu di assistenza chì anu bisognu è a socaratteristiche di a sedia a rotula.
L'infurmazioni spartuti permettenu à e persone in sedie à rotelle di dumandà assistenza in modu integratu.
I participanti à a prova sò andati da u centru di Tokyo à l'Aeroportu Internaziunale di Tokyo in Haneda via a Linea Yamanote di JR East, è imbarcatu i voli à l'Aeroportu Internaziunale di Osaka.À l'arrivu, viaghjanu in e prefetture di Kyoto, Osaka è Hyogo in cabine MK.
Utilizendu l'infurmazioni di locu da i smartphones di i participanti, l'assistenti è l'altri eranu in standby in stazioni di treni è aeroporti, salvenendu l'utilizatori u prublema di avè à cuntattà e cumpagnie di trasportu individualmente per uttene assistenza di transitu.
Nahoko Horie, un assistente suciale in una sedia di rotelle chì hè stata implicata in u sviluppu di u sistema di spartera di l'infurmazioni, spessu esita à viaghjà per via di difficultà per andà.Ella disse ch'ella pò fà solu un viaghju annu à u più.
Dopu avè participatu à u prucessu, però, hà dettu cun un sorrisu: "Eru assai impressuatu da a manera chì mi sò capaci di spustà in u circondu".
E duie cumpagnie prevedenu l'introduzione di u sistema in stazioni di treni, aeroporti è strutture cummerciale.
imagine 5imagine 5
Siccomu u sistema utilizeghja ancu i segnali di u telefuninu, l'infurmazioni di u locu pò esse ottenute ancu in l'internu è in terra, ancu s'è tali paràmetri sò fora di a portata di i signali GPS.Siccomu i balise utilizati per determinà i lochi interni ùn sò micca necessariu, u sistema hè utile micca soluper l'utilizatori di sedia a rotellema ancu per l'operatori di facilità.
L'imprese anu u scopu di presentà u sistema in 100 strutture à a fine di maghju 2023 per sustene u viaghju còmode.
In u terzu annu di a pandemia di coronavirus, a dumanda di viaghju ùn hà ancu decollatu in Giappone.
Cù a sucetà più attenta chè mai à a mobilità, l'imprese speranu chì e tecnulugia è i servizii novi permettenu à e persone chì anu bisognu d'assistenza di gode senza esitazioni di viaghji è di viaghji.
"In vista di l'era post-coronavirus, vulemu creà un mondu induve tutti ponu gode di a mobilità senza sente stress", hà dettu Isao Sato, direttore generale di a sede di l'innovazione tecnologica di JR East.


Tempu di Postu: Dec-07-2022